aj1988.reismee.nl

Melbourne/ Great Ocean Road

Hey hey!

Hihi, ben stiekem alweer thuis, mja wil de verhalen toch vol maken

Laughing
heb ik weer het gevoel dat ik er nog een btje ben....
Great Ocean Road was een leuke dagtour, maar om hiervoor nou helemaal naar Melbourne te komen en meer dan honderd dollar te spenderen, kweenie of dat het me waard is geweest. Maarrrr aan de andere kant had ik ook niks willen missen natuurlijk! Als je het niet had gedaan dan vraag je je altijd af hoe zou zijn. En de Twelve apostels waren wel heel bijzonder om te zien.

Ik denk dat alle omstandigheden niet echt meewerkten deze dag. Ten eerste vond ik het erg jammer dat we niet zown leuke gids hadden. Ik denk dat hij wel een bje meer moeite had kunnen doen, kreeg een btje het gevoel dat hij er echt puur voor het geld was en er verder weinig lol in had. Ook de groep was niet echt super, erg veel aziaten, niet dat ik wat tegen deze mensen heb, maar ze leven wel heel erg in hun eigen wereldje ( and that's ok because they know them there) maar tis niet zo handig voor de rest. en de meesten kunnen geen of weinig engels. Word lastig dan he?.....
Ook was het hartstikke koud en nattig. Ik denk misschien als deze dingen anders waren geweest ik er een btje meer van had genoten. Maar eveneens wel weer hele mooie en bijzondere dingen gezien.

We hebben een aantal mooie strandjes bezocht, wat natuurlijk weer heel erg mooi was. Mja zoals ik al zei bij Kangaroo Island, been there done that

Wink
. De dingen die we aan het einde van de dag bezochten maakten het toch wel weer goed voor mij. The Twelve Apostels waren wel erg bijzonder om te zien. Waren allemaal grote rotsen die in de zee apart stonden. Ook allemaal hele rechte kanten, het was net alsof iemand twaalf blokken uit de kant had gehakt en die in de zee had geplaatst. Heel onnatuurlijk.
Hierna zijn we nog naar de Londen Bridge geweest, De guide legde uit dat dit niks had te maken met de rots, maar dat ze het zo genoemd hadden om toerists te lokken. Maar ik moet zeggen dat het ook net een bridge was, dus ik vond het niet zo raar. Het was een hele grote lompe steen in het water met een grote ruimte eronder, waardoor het echt op een brug leek. heel apart hoe zoiets kan ontstaan.

Melbourne was verder erg mooi, ik vond het jammer dat ik niet langer kon blijven. Maarrrrr... dacht ik: 'I'll be back'

Cool
'with a van, a boyfriend ........ and new cash!'
De hostel was weer een ramp, nja de bedden dan. De rest was wel goed voor mekaar. Je had een keuken, een tv en internet op elke verdieping, de douches waren goed, alleen de bedden weer niet...... En dat snap ik nou niet. Doe mij maar slechte pannen en geen tv, zelfs de douche mag van mij koud of whatever zijn, maar zorg in ieder geval dat ik fatsoenlijk kan slapen. Ik sliep bovenop een stapelbed ( wederom ) en werkelijk waar, elke beweging die mijn beneden buurvrouw maakte zwaaide ik alle kanten op. Echt niet normaal, zo erg heb ik het nog nergens gehad met bedden. Dus ik bereidde me al voor om de volgende dag te verkassen naar een andere hostel. Maar ik was zo moe en dan moest ik weer een heel eind met me spullen slepen en daar had ik helemaal geen zin in, en geen puf voor eigenlijk. Maar toen had ik de eerste nacht wel heel goed geslapen, ik denk dat het een combi was van mijn extreme vermoeidheid en haar weinige bewegen. Dus toen heb ik toch maar de volgende twee nachten bijgeboekt.

to be continued............

Reacties

Reacties

Cor

Jeempie ben je egt alweer thuis? Wat is dat belachelijk snel gegaan zeg. Maar het grote avontuur is alweer voorbij dus :-(
Bedankt voor al je mooie verhalen en foto's. Erg cool allemaal hoor, je hebt dat toch best wel een beetje het idee dat je meereist.

Cor

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active