aj1988.reismee.nl

SOS Help Anouk de winter door..... :s

Hey vrijgevige mensjes!

Tis heel erg, maar ik sta gewoon in het rood.......!
Ten eerste is het hier belachelijk duur,echt niet normaal.
Mja, het is nog nieteens mijn schuld, want ik ben flink genaaid door een hostel.... Ik had op een middag een hostel gereserveerd voor die avond. Endan moet je je creditcard nr doorgeven, anders kunnen ze de kamer niet voor je vast houden. 'I'm not going to charge you anything'. Yeah right...... Ik stond 's avonds te wachten op de shuttelbus van de hostel, had net de hele dagin de bus gezeten en was kapot en freezing. Het was daar best wel koud, was in Hervey Bay nog. Ze zeiden dat ze er zo waren. Ik stond ondertussen al meer dan een half uur te wachten toen ikvan een andere shuttel bus een goedkopere kamer aangeboden kreeg. Toen heb ik nog even gewacht en dacht van jah, fuck'm.Hij zei ook dat het wel mogelijk moest zijn om de kamer te cancellen. Dus toen ik lekker ingecheckt was in mijn 20 dollar kamer, heb ik de andere hostel opgebelt om te cancellen en kreeg ik een of andere bitch aan de telefoon, met zo'n stick up toontje. 'Yeah, I'm sorry Anouk but I'm still going to charge you for the room'. Ik weet nog precies hoe ze het zei.....er was een of andereopzeggingsregel dat je na zo'n bepaalde tijd niet meer mocht cancellen. Ze deed helemaal niks op m'n argumenten. Ik was zo pissed off dat toen ze weer 'I'm sorry' begon te zeggen, ik,' you better be' heb gezegd en de hoorn erop heb gegooid. Dat doen we dus ook niet meer, alleen maar cash van toen af aan.
Mja ik zit nu mooi, want op de een of andere manier is er wat fout is gegaan, dat hoop ik voor ze tenminste, en hebbenze meer dan 1000euro van mijncreditcard af gehaald. En een paar dagen geleden ishet geld dus van mijn rekenning af gehaald en ben ik volledig blut :s

Ik ben op het moment aan het regelen dat ik een week eerder naar huis kan. Ik heb nog een aantal tours die ik in Sydney al geboekt had. En daarna wil ik graag nog een dag naar melbourne, the great ocean road doen, dat moet heel mooi zijn en wil ik dan ook niet missen....
Leef nu dus van mijn creditcard in Cairns. Ik heb een budget hostel en ik zit precies tussen alle fastfood tenten in town....... En me is hungry :s Bloody Mac Donalds! Ik doe nu aan super budget shoppen...

Dussssss........ me op mijn schooieriges...but I don't care I'm despret (wanhopig)
Mijn rekening nr. voor degenen die me nog steedseen prettige reis wensen en er toch al over na dachten om dat vervelende kleingeld of dat verstofte briefgeld weg te werpen......

Laughing
3126.59.385
Laughing

Als ikweer thuis ben, stel ik mijbeschikbaar voor oppas, huishouden of tuinieren

Tongue out
( only for freegiving persons)

Dikke kus me Anouki ( the suckup never ends)

Reacties

Reacties

broertje

Hey sussie
Ga maar weer fastfood eten.
Ook willen we dat je er zo lang mogelijk blijft, check je rekening maar.
Het ga je goed en tot gouw
xxxx

Albert

Sluit me volledig bij leroy aan.
Check je rekening maar.
Maar wel gezond eten he?!
Tot gouw
Groetjes wij
xxx

Albert

Ps we gaan nog even in beraad wat we als tegen prestatie willen
Zo'n kans laten we ons niet ontgaan.
He he he

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active