aj1988.reismee.nl

Surfers Paradise

Hey,

Ik ben eigenlijk al in Brisbane, mja :p ga toch maar apart over surfers schrijven, want dit was wel de leukste plaats tot nu toe.

Kwam ook wel door de hostel denk ik, was echt zo leuk en gezellig hier. Het personeel was ook super vriendelijk! Ik ontmoette Marieke, meisje van de heenreis, hier weer. We reisden steeds een btje achter elkaar aan.... Ik hou ook wel contact met de meeste mensen die ik hier ontmoet dus ik wist dat ze insurfers was.

Maar was super voor mekaar, ik zou eerst van maandag tot donderdag hier blijven, maar we hadden het zo naar de zin datwe totzaterdag zijn gebleven. Is ook niks voor mij hoor om elke dag weer je tas te pakken en alweer verder te gaan. Al moet ik vanaf nu wel opschieten, want ik wil heel graageen aantal dagen overhouden voor Cairns, de laatste stop voor m'n vluchtnaar Alice Springs. Daar is heel veel te doen en ook even uitpuffen ;) en gewoon genieten van het op een plek blijven!!

We hadden ook een kamer helemaal voor onszelf, heeeeeerlijk!! Was heel rustig in de hostel. Er was ook een grote tv kamer met groot scherm en iuedereen zat hier s avonds samen tv of films te kijken, was hartstikke gezellig. Het strand was 2 minuutjes lopen van de hostel :D De stad was wel een dik half uur tot 3 kwartierlopen, mja ik heb de steden eigenlijk ook wel gezien nu na Sydney.

We zijn Donderdag nog op een boot geweest, whale watching. Dat was wel heel wat anders dan dolfijnen. En de boot was ook wel even heeeeel wat anders dan die klote boot in Grand Canaria! (leroy janine en jeroen ;) ) Dat ding schommelde alle kanten op, vreselijk! Deze niet gelukkig. Was er eerst wel bang voor want ze verkochten al pilletjes voordat we op de boot zaten, dacht echt, Nee, niet weer! Maar was hartstikke leuk en wel indrukwekkend om die grote beesten zo dichtbij te zien. Later ben ik alleen nog weer mee geweest met de boot naar een eiland. Allemaal wallabies en kangeroos op het strand. Ik heb een wallabie nog appel gevoerd, was zo cute! Hij kwam best dichtbij, heel leuk.

Verder heb ik niet zo veel bijzondere dingen gedaan in Gold Coast, gewoon lekker vakantie genomen zeg maar ;)

Op naar Brisbane!.....

Groetjes! me

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active