aj1988.reismee.nl

Byron Bay

Hey hey!

Ik ben maandag met de Oz Experience bus vertrokken naar Spot X, ze noemen dat zo omdat het een mooie plek is om te surfen. Het was dan ook alleen een groot strand en we verbleven in een surf camp.

We kwamen 's avonds aan, lange lange trip in de bus. was 8 uur rijden. De volgende ochtend hadden we een surf les en zouden daarna weer verder reizen naar Byron Bay. De surf les vond ik niet zoveel aan, het water was heel rustig en dus de golven heel klein.

Mooi om te leren om op te staan, mja dat kan ik al

Cool
dus ik verveelde me eigenlijk.... wel jammer, want ik had er vet zin in. Halverwege de les ben ik me gaan douchen, geen reden om in de regen te gaan liggen als ik er niks aan vind. En de boards waren ook heel slecht, deed gewoon pijn. En ik kreeg eerst een wetsuit met allemaal scheuren en gaten erin, toen ik eranchter kwam dat er helemaal geen kont in zat heb ik hem geruild
Wink
maar wel slecht! Ben dus blij dat ik daar geen lessen had genomen.

Verder was het wel gezellig op het kamp. Schrok 's avonds nog wel even. We sliepen in soort van container hutten ofzo, vanbinnen wel goed hoor, maar ook helemaal achter in de bush. Zaten we aan het eten, kwamen mijn roommates naar me toe dat er een mega spin voor onze deur zat

Undecided
Ik dacht echt van shit begint dat nu al! Er was ij verteld dat de echte grote spinnen pas kwamen na Brisbane. Mja, we hadden dus een grote door van 4 liter Goon, slechte goedkope wijn, en ik dacht van tja als ik wil slapen vanacht moet ik toch wat. Dus ik had iets van 6 bekertjes gedronken en toen zag ik dus dat er 11,5 % in zat
Tongue out
Ik heb geslapen die nacht!

Mja, ben nu in een normale hostel in Byron Bay. Hele mooie hostel, echt zo'n vakantie sfeertje met palmboompjes en een zwembad... Hiervoor was ik de jongens uit mijn groepje gevolgd naar de hostel, Nomads. Dat was echt helemaal niks! We hadden een kamer met 10 man voor 30 dollar..... en je hebt alleen een slaapplaats he, geen ontbijt of wat dan ook. De kamer was een chaos. Kheb er een foto van gemaakt maar ik kan geen fatsoenlijke computer vinden waarmee ik ze erop kan zetten

Yell
heel irri.... Maar er lag overal kleding, halve peuken, pillen, koekjes, snoeppapiertjes. gewoon alles van iedereen lag op de grond! Ik sliep bovenop en met elke beweging waaide ik heen en weer en allemaal party'ers op de kamer, ik was dus elke 5 min weer wakker. Btje een schets van mijn hostel leven....

Maar...... Ik zit nu dus in een hele fijne hostel, de keuken is crap en de douchjes vervelend maar tis hier wel heel fijn en ik hoefde hier maar 25 te betalen voor 5 man op de kamer. En ik heb steeds nog maar 2 roomy's gehad. Hele leuke vrienden gemaakt hier, ik ga zelfs met 1 meisje samen naar de Gold Coast, surfers Paradise. Dus hartstikke leuk hier. Btje een dipje van de week door het verlies van lieve lieve Pongie, maar verder goed hier.

Ik heb ook nog een tour gedaan naar Nimbin, dat is een stadje wat in de jaren 70 is blijven hangen.... Hippietown! Echt heel apart. Je loopt daar over straat en iedereen ' hey, you wanna cookie, want some happy weed'. In de winkels kon je gewoon mushrooms kopen en allemaal relaxing weeds. Heel maf. Later in de bus kon je wel merken wie wat gehad had, wel gelachen. Ik heb zelf ook een stukje van een cookie geprobeerd ( sorry mam), maar weinig effect alleen een btje relaxt. Maar ik heb wel lol gehad die dag, heel grappig om te zien allemaal.

Nou ik ga morgen vertrekken naar Cold Coast, hoop dat ze daar btje fatsoenlijke computers hebben want ik heb wel wat mooie foto's die ik erbij wil zetten.

Tot dan!

Groetjes

Reacties

Reacties

erna

Nou meid ben blij dat ik niet bij je was met die dikke spin haha.
Leuke foto`s en lekker blijven genieten.

Groetjesss

Hilda

Een stukje van een cookie geprobeerd... dan ben je me toch een stapje voor heb ik nog nooit van mijn leven geprobeerd (althans niet dat ik weet) Wat leuk zeg zo'n speciale hippietown! maar goed dat je je surflessen al had gehad. En.. tja wat hostels betreft de één is goed en de ander.. even volhouden. Blijkbaar heb je nog steeds geen fatsoenlijke computer gevonden.. En uhh.. bijna JARIG!
We zijn net even naar het centrum geweest Lies en ik Go Sports is er dit weekend. Erg leuk georganiseerd allemaal verschillende sporten voor de jeugd. Er was helaas geen surfles maar zelfs daar had ik niet raar van opgekeken. Er was van alles.
Have FUN!

groetjes Hilda

Janine

Waah Anouk! Een stukje van een COokie??? IEH!! haha wat eng! maar wel cool hoor! wat beleef je toch ontzettend veel! Morgen ben je jarig.. ik hoop dat je toch ondanks dat je geen familie om je heen hebt een fijne dat kunt hebben! Hoe zit je met je fotoruimte? Anders krijg je van mij een kadotje daarvoor! :)

Dikke knuffel liefs Janine

Broer

dag susje :P

hoe is ie daar nu ?
vermaak je je nog een beetje ...:P
hier begint het weer ook steeds beter te worden , ben gister zelfs met stan paul en sander de hele dag aan het toeren geweest op de motor was echt super tof !!!
als je er weer bent moet je ook zo snel mogelijk hem halen!!
zet je er gauw weer foto's op en een verhaaltje.. groetjes Broer(tje)

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active