aj1988.reismee.nl

The Sydney Aquarium

Hey!

Gister middag ben ik dan met Alice en Greame naar The Aquarium geweest. Ze stonden erop dat ik hun naam noemde in mijn blog

Tongue out

Was leuk, maar had er wel een btje meer van verwacht. De haaien waren wel heel cool, nasty looking things

Undecided
. Is wel goed dat ik na surf camp ben gegaan denk ik. Heb wel een paar mooie foto's gemaakt, zie foto's!

Vandaag eindelijk alles voor mekaar, dus ik kan morgen vertrekken!!!

Ik ga met Oz Experience, dat is meer een tour bus en stop je op allemaal mooie plekjes enzo. Ik had ook gewoon met greyhound kunnen gaan, maar met oz ontmoet je heel veel backpackers en maken ze het gezellig in de bus enzo.

Ik vertrek mogen om half 7

Surprised
en dan vertrekken we naar Spot X. Daar heb ik weer een surf les, zat bij de tour in en dan gaan we de volgende dag verder naar Byron Bay. Moet wel heel mooi zijn daar, denk dat ik daar een paar dagen blijf. Moet je ook heel mooi kunnen surfen. Tja en nu ik een pro ben, ghehe grapje! Maar ga denk ik wel surfen daar, zal thuis wel niet meer zoveel gebeuren....

Nou dan blog ik jullie donderdag denk ik!... zal nog een paar foto's toevoegen.

Doeidoei!

PS: Tja dames als jullie die knappe surfers willen ontmoeten zul je toch naar de andere kant van de wereld moeten reizen

Cool
hehe

Reacties

Reacties

Jeroen

Hey lieverd hier dan eindelijk mijn reactie :P
gave foto's nog van die krabben en dat blauwe oog.
sorry dat het nog weer even duurde gister lukte niet en ben er net weer van werk. veel plezier bij spot x en hoop dat je nog weer een beetje kunt surfen.
kus

Hilda

Hé Anouk,

Ik ben vandaag een dagje vrij en kan op mijn gemak onder het genot van een kopje kofie jouw verhalen én prachtige foto's op me in laten werken. Goed van je dat je ervan geniet! Ben benieuwd wat je nu gaat beleven tijdens deze tour. klinkt goed 'Byron Bay' De zomer begint ook hier voorzichtig zodat wij ook lekker kunnen genieten van de zomerzon! De avonturen van jou krijgen we er gratis bij...

Tot greetz

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active