aj1988.reismee.nl

SURF CAMP!!

Hey everybody!

Alles doet pijn, blauwe plekken, mega blauw oog gehad en blaren op mijn voeten, maar het was het waard! Surf Camp was geweldig

Wink

Werden we maandag opgehaald door een hippie met wild haar, dat was Shaun, die leerde ons surfen samen met Simon. Wat een mafkees, maar wel heel leuk. Later haalden we Simon op, ook echt zo'n surfer typje. Was zo grappig om ze te horen praten in de auto. Awesome dit en dude dat

Tongue out
echt zo'n Aussie taaltje, heel leuk.

Toen we op de camping aankwamen en we de intro kregen, had ik echt even van 'oh god waar ben ik aan begonnen'. Het klonk best wel eng, we gingen de eerste dag al gelijk het water in.

We hadden 2x 2 uur per dag les. Klinkt niet zoveel maar iedereen lag elke avond om 10 uur op bed, zo moe waren we. Het was echt letterlijk surfen, slapen en eten. En verder was het gewoon heel gezellig natuurlijk. Ben wel een paar keer naar de pub geweest een biertje drinken na het surfen.

We hadden maar een heel klein groepje, 12 man dacht ik. Normaal hebben ze groepen van 50 man en zelfs een keer van 80 gehad. Dus we hadden mazzel, want ze konden ons zo goed les geven en iedereen had vet veel foto's. Het was elke dag 's ochtends Simon en ging Shaun foto's maken en 's avond andersom. En als we dan lunch en dinner hadden konden we de foto's al op een groot tv scherm zien. Zo kon je zien wat je fout deed en moest verbeteren.

We hebben zelfs in de storm gesurft, kon amper mijn board naar het water krijgen door de wind en harde regen, echt niet normaal!

De week begon goed trouwens, gelijk op de eerste dag had ik mijn board keihard op me oog gekregen. Dat was best wel eng en deed vet pijn! Het was ook nog de achterkant, daar zitten drie vinnen op van plastic. Dus ik heb nu een schram boven m'n wenkbrauw, onder mijn oog en het was helemaal blauw en dik

Undecided
gelukkig trok het vrij snel weer weg, zag er zo stom uit. Loop je daar met allemaal knappe surfers om je heen (sorry Jeroen) en zie je eruit als de klokkenluider van Notre damme
Frown
mja was ook wel weer grappig, want ze vonden dat het er awesome uit zag, en ik moest er een foto van maken voordat het weg was!

Het surfen ging best wel goed eigenlijk, sommigen konden nog niet eens fatsoenlijk blijven staan en ik kon de hele golf al uitsurfen, vond ik wel leuk natuurlijk! en ik heb een 180 gedaan. Simon gaf me allemaal maffe opdrachten, 'just because it looks cool', zei hij dan. We hebben ook nog van board gewisseld tijdens het surfen, dat ging niet helemaal goed maar was heel grappig allemaal.

Het eten en de cabins waren ook heel goed voor mekaar. De bedden waren alleen crap, maar daar ben ik nu zo ongeveer wel aan gewend geraakt. De groep was ook heel leuk, heel gezellig. We konden films kijken en we hebben nog poker gespeeld met z'n allen. Is wel weer een btje een domper om nu weer alleen in Sydney te zijn. Mja ik ga zondag verder reisen naar Newcastle. Ik moet opschieten, anders kom ik niet uit met me vliegticket

Undecided

Zoals ik al zei, heb ik heel wat foto's. Hilda, nog bedankt voor de extra ruimte!

Laughing

Tot de volgende blog!

Groetjes Anouk

Reacties

Reacties

alice

hey noukje nou nou nou wat een avontuur he ha ha ha ha ha ben blij da je het naar je zin hebt gehad op surfcamp en euhhhhh ik wil ook wel surfles hebben van zon knappe man hihihihihi nou heel veel plezier nog he daar in het verre land aan de andere kant van de wereld ik zal je blogs lezen is erg leuk!! dikke kuss en mega knuffel!!

Janine

Wooow Anouk!!!!! Wat ontzettend gaaf allemaal! Wat een geweldige foto's en hoe stoer ook!! En wat kun je het goed! ziet er al echt als prof uit hoor! (Y)

Vind het geweldig om te zien hoe je ervan geniet!
Lekker verder gaan met genieten meid! Op naarje volgende avontuur!

Dikke knuffel liefs Nine

Marian

Wow, dat zijn echt actiefoto's, geweldig, je straalt.

Groetjes Marian

Hester

Hé hoi Anouk,

Super leuke foto's echt awesome...
Stoer hoor!
Fijn dat je zo lekker aan het genieten bent!
We houden je in de gaten...hihi...

Liefs

Opa en Oma j

Lieve meid groetjes van oma en opa.
We hebben je verhalen gelezen bij Albert en Jeanet erg spannend allemaal.Wat een mooie en stoere foto's opa vraagt of je meer foto's van de omgeving krijgt.Doe je wel voorzichtig en geniet er van. we blijven je ook volgen en zijn erg benieuwd.Veel liefs Opa en Oma

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active