aj1988.reismee.nl

medereizigers :)

hey,

Bedankt voor alle lieve berichtjes, vet leuk om wat van thuis te lezen!

Ik beloof dat er nog veel foto's gaan komen. Ben nu eerst nog niet zoveel aant doen want ben nog steeds moe en btje duizelig.... mede door mijn lieftallige reisgroepje.

Die waren lekker uitgeweest eergister en die vonden het nodig om het bed eronder te k*tsen.

Slaapt niet zo heel fijn... mja ik heb ze gedumpt en zit nu op een andere kamer met drie Franse meiden en sinds vandaag een japanner. En die slapen!!! heerlijk.

Volgens mij worden er bij het surfen allemaal foto's gemaakt, dus dat komt goed

Wink

Ik had nog wel een kaartje gekocht voor het Aquarium hier in Sydney, maar die stel ik even uit voor na het surfen. Denk niet dat ik er blij van word als ik zie wat er allemaal rondzwemt hier

Undecided

Zal wel weer wat laten horen na surf camp! met foto's...

Groetjes!

Reacties

Reacties

erna

Hoi meid.
Leuk zeg zo`n blog.
Ben heel benieuwd hoe het met je gaat en wat je allemaal gaat doen.
Maar dat gaat vast wel goed komen haha.
Heel veel plezier op surfcamp en lekker veel foto`s maken.
Groetjes Erna

Jeanet

Hoi lieverd hoe gaat het.
Ik heb al enge dromen over je spinnenverhaal.
Leuk om zo af en toe wat van je te lezen.
Ben ook erg benieuwd naar je foto's.
Doe kalm aan.
Liefs mama

Roelien

Hee anouk! wat super deze site vet leuk om die verhaaltjes te lezen!:D
haha ik denk dat het idd slim is om dat bezoekje uit te stellen tot na het surfen zodat je daar nog een beetje van kunt genieten!
geniet ervan en ik ga je volgen!
liefs roelien

angelique

hey nichie! dit is echt wel leuk dat we zo je toch nog een beetje kunnen volgen.
dus de heenreis was niet zo'n succes lees ik hier en had ik ook al gehoord whaha, maar gelukkig helemaal goed gekomen. viel het surfen een beetje mee?? geniet van alles wat je er nog gaat doen! zal je site in de gaten houden en laat nog wel eens een berichtje achter.
kuzz je nichie

Alex

Hey Anouk,
Mooi om de verhalen te lezen en te horen wat je allemaal doet, in een volgend leven ga ik ook een lange en mooie reis maken hahaha. GENIET en pas op jezelf.

Bye Bye, Alex

Alex

Mooi om te lezen en te zien dat je bent wezen surfen, alles lijkt mij leuk om te doen dus ben weer jaloers op je, hahahaha. Nog heel veel plezier en we wz=achten het volgende avontuur af.

Laaaaaaatttteeeeeerrrrrr!!!!!!

Alex

SHIT....typefout het is wachten natuurlijk hahahahaha

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active