aj1988.reismee.nl

Eindelijk in Australie!!

Hey mensjes thuis!

Ik ben Donderdag( voor jullie woensdag

Tongue out
) eindelijk aangekomen in Australie...

Ik was zooo blij dat ik eindelijk Sydney op m'n ticket had staan

Laughing

De reis was namelijk erg lang en viel wel btje tegen... We hadden door de aswolk bijna 1,5 uur vertraging en daardoor hadden we de vlucht in Londen gemist.

Dat was echt balen, want we konden niet eerder dan de volgende ochtend om 11u verder vliegen

Undecided
Ik zag me al pitten op de grond op het vliegveld, maar we konden gelukkig naar een hotel.

Was wel veel gedoe om in het hotel te komen, ze hadden het helemaal verkeerd uitgelegd en zo hebben we dik 2 uur over het vliegveld gezwerft en uiteindelijk zelf maar een ( veel te dure) taxi geregeld.

We konden zo ondertussen nog maar 4 uurtjes slapen... mja wel mooi hotel en uitgebreid Engels ontbijt, al had ik niet zown zin in worst en witte bonen in tomatensaus

Wink
maar was wel goed voor mekaar.

De volgende dag weer verder, lekker vroeg naar het vliegveld gegaan zodat we niet te laat waren!

We gingen nu i.p.v met Quantas met Singapore Airlines vliegen, dat was wel weer een leuke meevaller. Echt een mooi vliegtuig en achteraf veel luxer dan Quantas. Je had je eigen tv en afstandsbediening en hele goede service. Ik heb in 12 uur tijd wel 3 films gezien, een cd geluisterd en een paar spaanse woorden geleerd

Tongue out

Toen we in Singapore aankwamen konden we de tour niet meer doen, dat vond ik echt heel jammer, mja we werden naar het hotel gebracht en zouden eindelijk kunnen douchen!....Not.

We werden gedropt bij een hotel die schijnbaar helemaal niet voor ons geboekt was, dus we konden eigenlijk niks doen daar en hebben we de taxi maar weer gebelt om ons naar het vliegveld te brengen. Daar hebben we de hele dag gezeten, Ik heb zelfs nog op de grond geslapen. Daarna lekker gedoucht, dat kon gelukkig daar.

Dus vandaar dat ik nogal blij was dat ik Sydney zag staan. Zagen we later ook nog op de schermen op het vliegveld staan, Sydney Cancelled

Surprised
maar dat was gelukkig een fout.

Toen we boven Sydney vlogen kreeg ik pas echt de kriebels, zow spannend allemaal als je het land dan echt ziet. Ik dacht even van ' wow en daar ga ik in me uppie heen'.

We moesten eingelijk de hele dag wakker blijven, maaaarr dat hield ik niet vol....Ik was echt helemaal kapot, Ik was echt zombie gister. Maar we hebben wel gelijk even The Opera House bekeken. Natuurlijk

Wink
Dat was wel heel gaaf en vaag eigenlijk.

Maar ik ben wel rond 2 uur gaan slapen, ik stond te zweven op de grond dus dat leek me toch wel verstandig. Ik ben nu nnog duizelig, dat zal dan wel een jetlag zijn. Ik heb nog steeds het gevoel dat ik in het vliegtuig zit....heel irri!

We hebben net de voorlichting gehad, hele leuke mensen hier op het kantoor. Vet grappig taaltje. Maar heb er nu wel heel erg zin in. Kheb net surf kamp geboekt, was deze maandag voor het laatst. 4 dagen en 3 dagen alleen maar surfen. Super zin in! Ben benieuwd of ik kan blijven staan

Tongue out

Nou dat was het wel weer....

G'Day mates!

Reacties

Reacties

Janine

heeeey meid!!!

Wooooow je bent gewoon aangekomen in Sydney!!! Wat ontzettend gaaf moet dat voor je zijn!! Ik vind het nu al leuk om te lezen wat je al hebt meegemaakt! JE gaat vast nog ontzettend veel meemaken! Geniet er van!!
En tot schrijf ze! :)

Dikke knuffel Nine

Marian

Heey Anouk,

Leuk om met je mee te reizen. Nog wel wat strubbelingen om op de plek van bestemming aan te komen maar je bent er!!!!
Succes met je jetlag en veel plezier met het surfen.

Liefs Marian

Albert

Heey meissie
Blij dat het goed gaat en leuk om met je mee te reizen.
Je ziet: niks voor niks.
Hoe is het met de andere dames van je "reisgroepje"?
Verder ben ik benieuwd wat we gaan beleven op "onze" reis.
Enjoy, we'll keep in touch.
Liefs..... Wij

Hilda

Hé hallo Anouk,

Wat grappig om je reisverslag te lezen! Ben erg benieuwd wat Australie je gaat brengen. Je kan minder leuke dingen bedenken dan je alleen maar bezig hoeven houden met surfen (hahaha)
Ben ook erg benieuwd naar je foto's !!!!

Liefs
Hilda

j.pat@hetnet.nl

Hey hoi,Anouk,
Wat is dit leuk dat je mee kunt kijken waar je bent en wat je doet daar wij verwachten natuurlijk van je dat je vele foto's laat zien hoe het is daar,
Heel veel plezier

Groetjes Jan,Janita en de kids

alice

hey anouk ik hoop dat alles goed met je gaat en dat je het een beetje naar je zin hebt.
en wel van die lekkere boys afblijven he ha ha ha ha ha
(grapje)
heel veel lieve groetjes hier vanuit het verre schoonebeek!!!!!
bye bye xx

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active